Äntligen är dagen slut

ni vet att jag inte tycker
om tisdagar, så vi
skippar det.

Dock har dagen gått bra. Jag är ifatt mig på datan efter att klarat prov 5 av 7 idag. bra jobbat Ida ! känns fint med tanke på att det bara är 4 gånger kvar . herregudm vart har denna hösten tagit vägen ?
Som ni såg var även håltimman så man överlevde :)

Träningen gick bra, känns lite som att jag kommit in en fas i innebandyn när der både är roligt och det inte går så hemskt dåligt för mig. Härlig känsla ! Jag tycker att det är tråkigt att jag inte kan vara med på matchen mot huskvarna i helgen dock, lite surt men sånt är livet ! :) haha .

Svenska nationella imon. Mindre kul faktist. Sitta i fem timmar och skriva, skriva, skriva. Hej skrivkramp ? Usch. Men, det kan ju inet gå mer än dåligt, eller hur ?
Det muntliga på torsdag är så gott som färdigt. Det är en bra bit över 5 minuter och det hoppas jag att det förblir när det är dags. Jag blir liksom helt dum när jag ska prata inför folk. Visst jag är blyg, men dessa människor känner jag ju ganska väl vid det här laget när vi gått i samma klass i snart tre år. Det får gå som det går :)

Nu är ska jag kolla lite mer i häftet. man kan aldrig komma för förberedd eller hur ? :)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0