Håltimma

tidsfördrivet stavas bloggar..

blondinbella.se - "Är det bara jag har ett ansikte som svullnar upp varje morgon? Nils brukar reta mig för det. Jag har hört att det beror på blodcirkulationen men jag vet inte om det stämmer."
känns bra att veta att det inte bara är jag som är svullen utan att även andra kan bli det. hahaha .. BRA !

http://www.a-listan.se/pages/show.php?show=entry&id=26 - jag hittade den nyss ganska kul. kankse mest detta inlägget. jag&adam hade en diskussione i helgen . han försvarade darin och jag såklart ola. detta tycker jag passade in , haha ! förlåt plutten :)

tjuvlyssnat.se -
Gubbe ~ 70 kommer in i omklädningsrummet där man ~45 sitter och byter om.
Gubben: JÄVLAR, vad du var lik Gunde Svan!
Mannen: Jag ÄR Gunde Svan.
Gubben (generat): Jaha…
Gubben lämnar rummet snabbt.

Lite kul !
Börjar om 40 minuter, håltimmarna går snabbt faktist. Sägs juatt det går snabbt om man har roligt så  :)
Sen blir det som vanligt stress hem & sen till träningen. Så kan de va !
PUSSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0