Jag leeever !

jag har bara
ingen lust med detta.

Men nu så, när tisdagen är över varje vecka ser jag alltid ljuset i tunneln. Underbart, tre kortisdagar kvar sen är de helg igen och minsre veckor till jul-lovet. YES !
Jag tycker själv att bloggar blor roligare med bilder, och inte en massa text om vad jag sysslar med, så här kommer lite ede senaste dagarna .

 
Religionsplugget har börjat visa sig vara
värt mödan. Jag vågar inte (skrockfull som jag är) säga att det sitter nu äntligen, men det sitter bättre än för en vecka sen. Och det, det är ju posetivt.
Missan gjorde alldeles klart för mig i slutet av förra veckan ett religion, det är bara skit. Hon tyckte minsann att det var mycket mysigare och bättre att gosa lite och busa. Det slutade med att hon rev sönder mina papper och fräste mot boken. Hmm.. mamma tror att hon håller på att förvandlas till en vampyr och Tina att hon är i klimateriet. Jag vet inte, men hon är aggresiv, det är ett som är säkert. Hon biter Adam i handen också den hulliganen, men, hon är fortfarande min älskling- så det så :)

Jag ber om ursäkt för den hemska bilden men frågan är om det går att få en bättre med den mössan. Det är verkligen jätte mysig men om den är snygg, naa, det tyckte jag nog bara när jag köpte den för typ två år sedan haha. Jag hittar inte min andra !
Iallafall, jag & Frida drog på oss varmaste kläderna i söndagskväll och gick runt munken. Efter alla fars-dags mat så var det ritigt behövligt.
Efter blev det..donken mat. FY PÅ OSS ! men , vi var värda det, helt klart. haha . ensam mamma söker - sista avnittet. Alla utan min favorit fick en kille minsann, så det kan gå !
Vi såg en film också innan hon åkte hem. .. och så kom polly. En söt liten film minnsann.
Sen hade jag en kass natt framför mig. Sov ingenting ! En liten stund på morgonkvisten någon halvtimma, men annars inget ! helt glalet, så lagom tagg på skolan och jobbet igår, men det gick fint :)








I skolan var min söta extra hjärna på plats och redo för att skaka liv i min nu sovande hjärna. Hon lyckas alltid så himla bra- kolla bara ! Utan henne, ja då vore jag inte den är jag är idag. Tänk alla saker jag missat, alla skratt och annat jag gått miste om. inte alla som har den turen minsann :)
Efter skolan, drog jag bort toill jobbet och jobbade några timmar. Super-jobbarkompisar som man alltid skattar med så inte heller det var något jobbigt.
Resten av kvällen låg jag dock som en dö sill framför tvn med religionen och somnade tidigt, bra ! :)












Idag har jag som sagt överlevt också. Långdag med håltimman klarade vi kanon idag också. Röjens har fallit bort från vårat gäng, men jag&sofie fördriver tiden fint med både det ena och det andra. Idag, var det religionen som tillslut spårade ut totalt. Jag får inte lgäga ut bilder, men, om jag någon gång skulle vilja, av någon anledning hämnas, dåå .. HAHAHA ... :D
träningen var inge att hurra för, och nu är jag trött igen, haha. tror jag börjar lida av tinas kroniska trötthet ;) 

bäst att sova, godnatt ! 
PUSS
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0