ojsan

jag kankse
överreagerade liite..

Jag har en tendens att tycka ganska synd om mig själv när jag inte mår bra. Jag känner att jag gick liiite över gränsen igår, haha . Speciellt när jag la mig på matten uppe i vardagsrummet och klagade : maaammaaa , jag visste att jag inte skullle ta den där skit sprutan !!! jag vill träffa aaaadaaaam !!

Mammas reaktion ? hon bara kollade på mig och sa ; ida, du vet varför du är sjuk och antagligen mår du bättre imon. Jaha , haha .
Hon hade dock rätt. Idag mår jag bättre. Jag har ont i armen men ingen feber och mitt huvud väger några antal ton mindre. Det känns bra :)

Idag ska jag träffa min lika vaccinsjuke vän röjens. Vi ska till relaxen, skämma bort oss och ikväll tycka synd om oss själva till idol. haha , ne så illa äre inte. men det blir inte för mycket gjort i vilket fall som helst. Vi måste faktiskt lyssna på våra stackars små kroppar och de tillsammans med svins har besämt att vi minsann inte ska gå ut ikväll- så vi har inget val. haha .

Ha en bra dag !
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0