Sicken underbar söndag det blev

gos,mys&innebandy .

Hade inte en jätte bra natt kan jag inte påstå. Fattar inte vad det är emd mig. är trött hela dagarna sen när jag får sova, nej då är jag super pigg. Det bäst med att jag bar trött just inatt var iallafall att jag hade någon att kolla på. Någon att beundras, någon att krypa tätt intill.. underbart!

Vi låg i sängen till fyra. hahaha .. galet så värt ! men usch tänker ni, hela dagen förstörd. men inte det, tvärtom. man behöver ta det lugnt och inte stressa, det är viktigt !
Dessutom spelade vi ju innebandy senare så lite fick vu ju röra oss. haha . Jag var ensam tjej, stackars mig. Men men dem skrattar man alltid så inga problem där inte :)

Nu är de bäst att jag pluggar !
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0