Svinis kan dö

för jag tror inte
att det är tvärtom.

Egentligen tror jag inte på att vaccinera sig är nått bra. Kroppen mår bäst av att fixa ett eget försvar mot sjukdomar. Jag har varit anti hela tiden mot denna skit, speciellt när jag sett att folk som tagit den mått dåligt. Jag är en person med världens minsta smärttröskel och har mått illa pga av de andra haft ont typ.
Men tack vara att alla numera tar den och att de tydligen säger att det ska vara bra, så tog jag den där sprutan igår. jag ångrar mig. Hela jag mår som ett svin idag. Fryser, ont i huvudet och mår illa, och min arm - den är död. Jag hoppas verkligen att detta visar sig vara nått posetivt iallafall och jag planerar INTE att ta den andra sprutan snart ..

Efter sprutan igår var jag, Tilda,Tina och Hanna på Paranormal activity. det kan varit den läskigaste filmen jag någonsin sett, efter the grudge 2. Det var extremt jobbigt psykiskt och tror man på spöken som jag faktist gör, blir den ännu värre. Men, ni bör alla se den :)

Idag gick jag till skolan mindre pigg som sagt. Hade två redovisningar på tapeten varv en av dem var svensknationella muntliga. Men det gick helt okej och det var galet skönt att ha det gjort ! I mitt nationella berättade jag om olika slags förbjudnar kärlekar. Av alla som det finns så tog jag upp tre stycken. Om de fattade nått eller om det var bra, det vet jag inte. Men som sagt, skönt att ha de gjort :)

Ne, nu ska jag bädda ner mig i soffan igen och sörja att jag inte kunde träffa min plutt idag :( Jag ska skriva på den där lappe om biverkningat att de kan ta det där vaccinet och stoppa upp någonstans ! BLÄ !

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0