Typiskt

inte så kul faktist.

Danny kom tydligen också sjua, men iallafall. rabih, han fick en ju att skratta och allt. Inte så att jag trodde att han skule vinna faktiskt, för vinnaren trpr jag redan är klar - Erik. Men jag håller alltid på de som inte är självklara för de är roligare, haha. typiskt. Iaf, det posetiva är att de som åker ut åker på turné, så kankse kommer rabih hit, vem vet ? ;)

Idoltittande igår, men min adam. Mysigt med tända ljus och gos. Kan knappast bli bättre ! Idag ska jag kolla hans match med Tina och sen får vi se vad det blir ikväll :) Det blir lugnt iaf, för skolan tar död på mig och så jag måste ta't lite lugnt :) haha !

Ha en bra dag !
PUSS


stjärna .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0