Världens bästa dag.

är fredagar.

Igår blev det tjejkväll med idol här hemma. Och innan dess hann vi med en sväng i mullsjö, en träning och just de.. skolan också. haha !
Jag&röjens kom fram till att fredagarna är de bästa dagarna. Man vaknar upp och känner den där känslan som man bara längtar till. frihet ! :) oftast händer det nått på fredagarna eller så är man bara hemma och nuter av den där känslan, underbart!
Eddie, fick säga hejdå till idol. Vilket vart ganska väntat? Att ge sig på en stor låt som curly sue var kankse inte det smartaste, men han kämpde väl :) eftersom alla mina favoiriter åker ut så fuderar jag på att  skita i tt ha någon. men visst vblir det roligare om man ändå har någon ? SÅ min nya favvis får bli .. calle :) Erik är för självklar, tove likaså, mariettes rörelser börjar jag blir trött på, rezas hans har jag stört mig på sen dag ett.. så, det får bli calle :) den som fick mig att rysa var ändå tove. åhh den låten får mig att minnas så mycket saker. Som sommaren för några år sedan, kankse .. 2006? när vi åkte moppe så in i norden och hittade på en massa lama saker. åhh, det saknar jag!



Idag spelade vi match mot de som sägs vara det störta motståndet. Det blev en knapp förlust med 5-4. Sista målet gjordes när det var 10 sekunder kvar och det känns riktigt, riktigt tungt.. vi hämtade upp 3-1 underläge, 4-3 underlänge, men ändå räckte det inte helt .. så kan det vara, det var iallafall riktigt kul att spela och vi kämpade verkligen från början. Jag fick med mig ett mål & en ass och som sagt, alla var verkligen på topp.

Ikväll ska jag mysa med Adam och imon äre söndag igen. Usch, det blir en tung vecka. Två svenska nationella och jobb hela nästa helg. Vet ni vad som funkar ? Att göra det med ett leende !
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0