FREDAG !

gaalet
va snabbt det går.

För en vecka sen firade vi Tilda och nu är de redan fredag igen. DET GILLAR VI ! :)
Igår träffade jag Tina. Vi fikade och hade allmänt trevligt. Pratade även om resa på höstlovet. Hur fick vore det inte liksom ?! bara åla iväg och steka en heel vecka och sen förhoppningsvis komma tillbaka brun & fin ? Fly från allt från en vecka, framförallt vädret, åh underbart!

Idag är det som sagt fredag, vilket betyder helg, idol och mys framför tv:n. eller ne just de, jag har match i eksjö kl20..
Kankse inte den bästa fredagsaktiviteten men jag är faktiskt taggad, och tyligen skulle lite publik åka ner och kolla. haha, ni är galna men jag gilla't :)

Idol får det bli imon. Inte bara för att det är michael jacksson tema ikväll utan att även Jordin Spraks uppträder. Jag har totalt förälskat mig i hennes battlefield. underbar låt och galet bra röst :)




Ni får ha en bra fredag.
Håll tummarna för vår match och för att Rabbih får stanna ett tag till :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0