gaaah

jag blir gaaaalen !

jag vet inte huuur många timmar jag suttit med skiten nu. den vill ALDRIG bli färdig! jag har nu svarat på typ hälften! visst, man kankse inte behöver skriva så mycket men då känns de ju som att man missar nått ju! blää .. ja det är såklart den där uppgiften som jag prata om..

Men, förutom skolan till halv fem idag, så har jag tränat. Gick väl sådär om jag ska vara ärlig, haha. Men på lördag är det serieprämiär för min del, det ska bli fint faktist :) Dock är de tildas födelsedagsfest på fredag och jag tänker inte hålla igen. haha, för detta är en stor dag som tilda sett fram emot huuuuur länge som helst och faktist även jag. Jag behöver daaaansa ! :D höhö !

ne, det är bäst jag blir färdig så jag hinner träffa Adam imon :)
ha det så fint :)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0