Jag tänker strejka

ni vet jag jag
tycker om detta.

Jag tänker inte ens nämna det där vita som låg på marken i morse. Jag tänker inte ens skriva nått om hur eländigt kallt det var ute eller allt blött. jag strejkar jag tänker lägga ut sommarbilder och inte skriva nått så det så :)

 
kolla va brun man får va.

jag har bett min vän röjens, om ett ämne att skriva om . Ni får själva bedömma vad hon bestämmde..
dagen idag har annars varit helt som vanligt. Eller kanske inte, ja menar vem vill inte börja en slaskig tisdagsmorgon med att prata om döden, och sedan lektionen efter fortfarande prata om döden..se på två filmer liksom Hur kul kan inte det vara ?! Att få höra att från dage ett i våra liv, börjar våra celler att ta självmord och organen att brytas ner. 
Jag satt hela tiden och önskade att jag skulle få gå ut i det underbara vädret, men inte det. Så Röjens&jag, fick nöja oss med att sjunga underbara julsånger för att få lite extra stämmning, GUD va mysigt det var :) 
Sen, hade jag 3 timmars hål själv. Underbart tänkte jag, lite tid för mig själv. OCH tid att åka lite buss och stå i slasket på gatorna.
Sen fick jag sitta själv på datakunskapen också, alltid lika trevligt att komma dit och känna sig välkomnad med alla hälsningar bland alla okända människor.
Sen åkte jag hem , stressade till bussen ( gud vad jag älskar stress ) till träningen...

hahaha , herre vad dåligt det blev. Men, jag ber er att strö lite ironi över detta haha.
dagen var inte såå farlig egentligen. Jag överlevde och inte blev de sämre att få prata med Adam lite, wooonderful ! :)
 Nu är det dags att sova, imon ska jag stå och locka förvirrade 94or på folketspark till omvårdnad. haha .
Godnatt !
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0