Just like a tattoo !

farliga grejer ?

Jag har alltid tyckt att tattuera-ställerna ser lite sådär halväckliga ut, folket som jobbar där är halv fräscha typer och massa andra saker. Jag måste erkänna att jag hade fel. Det var fräschare än vad jag trodde, folket där inne var jätte trevliga och resultatet blev skit bra !
Nu tror ni säkert att det är jag som tatuerat mig, men nej gott folk, jag skulle aldrig klara av det. Shit, stickas med en nål på det där viset coh inte röra på sig på flera timmar, och vara nervös ( jag var mest nervös) - nejtack. Det var Röjens som tatureade sig och jag var endast hennes sällskap. Jag fick sitta i tatturea-stolen dock, eftersom det passade bättre att hon satt på en stol, haha jag kände mig som en kung ! :)



Med tanke på resultatet kanske de är värt att ha lite ont. Men visst borde hon vara nöjd, den blev aas fin :)
Efter blev de lite mat och snart äre träning och kolla på dam-lagets match. lycka till flickor ! derby är alltid trevligt :)

ha en bra kväll !
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0