LOV

underbart !

Okej att det inte känns som om skolan kommit igång än , men man ska ju inte klaga. Ett lov är alltid ett lov och det är super att få sova ut, gå upp när man vill och göra preciiis som man själv besämmer. :)
Första lovdagen, spenderades med Tina :) Vi var ute på en riktig skän promenad och efter det lagade vi mat&efterrätt :) Världens godaste pastagratäng - visst har jag väl berättat om den innan ? Jag älskar den ! Gott&smidigt, precis så det ska va !
Till efterrätt lagade vi paj, äppelpaj & vanlij sås till, härligt ! :)

Även idag , skapades det en blogg. enmartina.blogg.se, den tycker jag också att ni ska hålla koll på minsann :)
Dagen avslutades med en sväng på stan innan jag körde henne till hennes träning.

bra dag ! :)
Ha en bra kväll !
PUSS


jag & min extrahjärna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0