Så gick det med det

pluggandet alltså..

Måndag betyder kort dag och lite projektarbetes dag. Vilket var som de brukade, sen tänkte jag få lite plugg gjort också. Vi alla förstår ju hur det gick med det. Har tänkte massa gånger att NU är de dags, men ja ve tinte något fattades.
För några timmar sedan trodde jag att de va energi, så ett mellanmål skulle sitta fint tänkte jag. Öppnar lådan och va hittar jag där ? en STOOOOOR skål med godis..yeye, en eller två eller..tre godisar blir lagom..gick ner igen och sen tänkte jag att nae de funkarde inte, så hämtade hela skålen. hahahah , värdelöst !

Ikväll blir det iallafall träning med Linn, Hanna & Mohammed ! Det ver jag defenitivt kommer vara nyttigt. Intensivpass- jag kommer dö.

Tessi: jag ska köra cirkelfys idag på idrotten :O
Jag: usch, det har jag hört är jätte jobbigt !
Tessi: jaa, jag kommer dööö :(
Jag: nej då, du kalra det fint. Jag ska köra intensiv med linn&hanna, JAG kommer dö !
Tessi: wendel , du valde att träna det passet..

Så var de med det, inget medlidande där inte haha. Jag behöver de rinte föresten, för det är ju sant, jag valde det och jag ser fram emot det. om jag överlever det eller ej ? jaa, det är bara att hoppas på det bästa ! :)

Ha en bra eftermiddag och kväll !
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0