Dag ett på praktiken

gjord !

Den bestod av info info info. Massa sånt, men jag tycker det låer mycket bra, så detta ska nog gå kanon ! Är på samma avdelning som Linn vilket känns kanon så man inte är helt själv, känner man sig lite mindre borta i början iallafall haha ! Alltid skönt att ha någon att snacka med på raster och sådär :)

Innan det fikade jag en sväng på a6 med Tina. Sjukt värt ! Efter infon på ryhov, skjutsade jag hem linn och här sitter jag nu.
Träffa Adam i kväll, kan de bli bättre liksom ? :) Kankse, om jag inte börjar 06.45 imon, men de är sånt man får överleva. Det är ju trotallt inte skolan vi snackar om, utan en heelt ny miljö och grejer :)

Ni får ha en bra kväll :)
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0