Grattis mamma !

Min mor är
ett år äldre idag.

Grattis ! :D
Har precis sagt hejdå till sista gästerna. Vilket var kusinena. Världens sötaste kusiner. Jag sitter vid fel data nu, men när jag sitter vid den andra ska ni få se. Jag har nog världens sötaste kusiner. Emil är super lockig och gosig heela tiden. Sebbe pratar hål i hjärnan på en, men så jäkla gott skratt. Var upp i lekparken bla, där fick jag min dagliga motion, springa med honom på ryggen, på axlarna, som ett flygplan och mellan allt på lekparken. haha, så kan de va. :) 

Imon äre freeedag, och sen äre helg. Ska iofs jobba lördag. men efter jobbet imon äre innebandy träning ( efter den måååste jag bestämma mig :O ) och sen efter den ska jag träffa adam :) Så, jobbet på lördag kommer ändå gå bra. :) 

Nu, ska jag sova. Klockan ringer om några timmar.. 
Gognatt ! 
PUSS !  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0