Jag älskar step

även att jag går själv

En gång i tiden , tänkte jag att att aldrig att man går och tränar själv. Jag tyckte synd om de som stod där själv innna passet började. Men nu, går jag dit själv. Klart de är roligare att gå tillsammans men någon, men de är ju så många andra som går själv, så det är  ju inte så att man stgår helt mobbad. Dessutom är de ganska skönt att kunna göra alllt i sin egen takt och om man gör fel kan man bra skratta åt det för sig själv, haha !

Har ni testat de någon gång ? om inte, ni måste göra det ! Det är som jag skrivit innan underbar musik till lite kluriga rörelser. Det är en underbar känsla när allt sitter och svetten rinner. För det var precis va den gjorde idag. galet va jag svettades haha !
Sen efter det, åkte jag hem och låg i soffan resten av kvällen. Klurade lite smått på APU-uppgiften, så det inte blir för mycket när skolan bröjar igen. Och sen såklart, ensam mamma söker. haha , kan va de mest påklistrade programmet någonsin, men ändå. det har sin charm :)

just de, igår. det blev ingen ladys night. eller kankse beror på hur man ser de. haha. Jag & frida satt på clara som pratade bort någon eller några timmar, vet inte hur länge vi satt där. Sen åkte vi och våldägstade Tessi, där röjens & emil var :) Så blev de film där, jag och frida kaaan ha pajat en del av känslan i a walk to remember men det kan bero på våran bilfärd från stan, men de kan de va haha ! :P
Efter den, såg vi 17 again. Behöver jag säga mer ? nej. haha, galet !

Jag: ehh, svärmorsdröm ?!
Tessi i sin egna lilla värld: ....allas dröm... 

haha , ja , ni får tolka det som ni vill. Idag var de praktik också. Imon likaså, sen är jag ledig på tisdag, behövligt ! :)
Ne, ni får ha en bra kväll :) 
GODNATT ! 
PUSS  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0