jag kan inte bestämma mig

vädelöst !

Matchen gick dåligt. Inget var kul, inte ens uppvärmingen. Två av "löftena" är redan brutna. AHH , jag vill spela innebandy för att de är kul, men när de inte är kul då ?
Sen när spelade man en 0-0 match ?! Överhuvudtaget hörde om en innabandymatch som slutar 0-0 ?! Ne, inge vidare. visst första matchen sen typp dumle förra året och bara tränat två gånger, men ska väl inte förvänta sig så mycket. Men iallafall. Jag önskar att de bara kunde stå någonstans, "Ida, du mår bäst av att spela innebandy" eller "Ida, kör bara friskis det blir bäst så " . Men de gör de inte, tyvärr. Haha, dagens i-landproblem.

Efter matchen, kom adam en sväng innan hans träning, kankse att han kommer efter, hope sooo :) det blir iallafall, ensam mamma söker ikväll. hahaha , jag tycker det är lite halv mysigt sådär. Förutom den dära mamman som är typ 37 och dejtar 20 åringar. Det är över gränsen när man har själv ett barn som är 17.

Ni får ha en bra kväll :)
puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0