Världens bästa feeling

som inte går att
beskriva.

Jag är här igen. Ni vet att jag har stora problem med att beskriva saker ibland, ni vet då jag inte finner några ord. Idag är en sån dag. Jag känner igen känslan. Ni vet när magen pirrar så fort man ser någon, bild eller på riktigt. Ni vet när varje kram känns som man aldrig kan få nog. Ni vet när man skulle kunna pussa ihjäl någon. Ni vet när man blir glad för varje samtal, varje sms. Ni vet när man är kär, när man är så kär så man inte vet vart man ska ta vägen.  Jag vet, ni vet.

Hon, Ida Wendel, är kär. Hon är kär i Adam, världens genom-finaste Adam. <3


Kommentarer
Postat av: Sofie

Så jävla gulligt att jag dör :) är ni tsm nu ? :) hih

2009-09-13 @ 13:52:46
URL: http://Sofieejarhult.devote.se
Postat av: Hansen

Naaaw :)

2009-09-14 @ 17:50:34
URL: http://hahansen.blogg.se/
Postat av: O

:-)

2009-09-15 @ 05:19:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0