Sm-guld !

om någon missat det ;) haha jag var, som mängder av andra jönköpingsbor, i lördags ute på stan ochfirade detta. Galet, man tror inte att de finns så mycket folk i jönköping men visst, det gjorde det. kaos med alla bilar som tutar och skiker men lite fräsigt sådär :) såg dock inte när de kom till harrys, var så gaalet kallt och vid kvart över tolv stod jag och halv-sov mot adam så vi åkte då hem. somande som en ko och de hade visst inte kommit förren lite över ett så valet att åka hem var nog inte så dåligt, haha. får kolla på dem på onsdags istället ! :)

igår var jag iväg på en sak. ni kommer inom några dagar förstå på vad, haha lite kul.
resten av dagen spenderades med adam i vårsolen. underbart. jag älskar våren. PUSS !
bara sju
plugg dagar kvar i skolen- underbart ! men det kommer bli tufft ändå. ett prov, en redovisning och en inlämning väntar..iofs har jag ju svenska resten av året iaf, men äääch !
åka & träna om en liten stund sen blir de plugg resten av dagen.

ha en bra eftermiddag & kväll !
PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

ida, uppdatera mer! :)

2010-05-03 @ 20:15:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0