Sovit för mkt ?

Jag fattar inte. är hur trött som helst fast jag sovit mycket, lusigt minsann. I påsk har jag saknat dumla. Älskade dumle. Har ju varit där massa år så nu kommer jag inte ens ihåg hur man firar påsk. Godis, massa godis. det fick vi ju inte äta mängder av i göteborg såklart men annars. maten tycker jag inte om och seen då?
Jobbat en del och i lördags tillbringade jag kvällen med trevligt folk och skratt. Även om det blev lite lamt, så vart det trevligt.
Resten av helgen har jag gosat med Adam. och inte vilken adam som helst, min adam. bäst ! kan inte få nooog. <3
Idag var jag i mullsjö hos vår allas röjens. gick runt hästhagen (där det var snöööö!! ) åt mat och kollade film. SEN åkte vi och kollade matchen där. Fick emd mig henne mot alla odds haha ! stolt, men jag tror inte hon led så mycket. hade man tråkigt kunde man kolla på MAISotten. söt :) haha

Nu är det lov. och det ska bli riktigt skönt.
PUSS

Kommentarer
Postat av: Emma! :)

Vi var i Göteborg på Dumle , för första gången .. och vi vann ! :D

Synd att inte du var där och spelade .. för i så fall skulle jag titta på dig ! :) <3

2010-04-11 @ 08:30:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0