hemkommen

det blev en bra kväll igår. började här med förfest. jag & frida klarade oss själva till slut haha ! ner till stan, lite tjat med gamla ansikten man inte pratat med på år och dar och sen lite dans på det. somnade sen bredvid adam helt slut haha . och adam är pucko ;)


Idag flyttade jag hem. eller ah, kalla de va man vill. bott hos adam i över två veckor så nu kände jag att det vart dags. men precis när jagf stigit innanför dörren vill jag egentligen tillbaka. är det ens möjligt att sakna någon efter 20 min när man setts varje dag i över 2 veckor ? det måste vara sann kärlek.
jag älskar dig underbar du. <3

imon äre jobb igen.
kör 6 dagar denna vecka men varför klaga, säkert många som har ångest inför imon för skolan eller påriktigt, arbetslösheten. jag har haft tur :)

ska väl äta lite, ha en bra kväll !
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0