inte meningen hela enkelt

igår morse packade jag mor och bror in oss i bilen och åkte till mormor&morfar i gränna. Där befann sig även morbror micke från kalmar. Som vanligt vart det god, och alldeles för mycket, mat. Men det är ju som sagt som det ska vara :) Efter maten var det dags för den årliga minigolfmatchen, som jag förövrigt aldrig ställt upp i.. tre generationer spelade denna match och Ida Wendel slutade tvåa, två slag efter morfar. Bra där morfar, vi visar vart skåpet skall stå. höhö ..

när jag kom hem var meningen att jag skulle ta tag i mitt liv och börja träna igen. Det började med stress till bussen, som slutat gå vid mig ?! tillbaka hem så mamma fick köra ner mig snabbt som sjutton. Råkade hamna efter en bil som inte hittade gasen heller, som sen visade sig vara fridas morfar, uppss förlåt ;) sen, när jag väl var nere där 5 min innan passet skulle börja oombytt och inget kort köpt, ja då är passet fullt. kul. Det var helt enkelt inte meningen att jag skullle träna så  tog mitt pick och pack och gick hem till adam. jaja så kan det gå.
Vi handlade, lagade mat, kollade lite på fotbollen och sen vart de dags att sova. Hur kan man va så trött av att göra egentligen ingenting?  skönt var det iallafall. och att somna i adams famn gör att världen känns underbar. :)
Idag, har jag iaf tränat. BRA MIG ! sprungit runt munken minsann. Snart ska jag gå och jobba lite, så kan de va.
ha en fin dag!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0