Alla<3dag

den viktigaste med alla<3dag är att man träffar de man tycker om, och kanske framförallt talar om det. Det tycker iallafall jag. På ett sätt kan jag hålla med de som tycker att det är alla smärtans dag för det är i inte alla som har någon. Inte en enda att få en kram av, och då förstå jag det. Men annars, tycker jag att det är en fin dag :)
Den blev inte sämre för mig igår. Först vann vi mot huskvarna med 9 spelare. Jag var back, tillsammans med systrarna svantesson. Rullade på tre backar hela matchen, inte dåligt minsann. 5-2 slutade matchen och de flesta höll med om att det var den skönaste vinsten på länge. Kankse för att det känns som längesen vi vann haha, men också för att det var en kul match :)
Sen, spenderandes resten av dagen med min Adam. Myste och gosade hela eftermiddagen och kvällen avslutades med bio. avatar. jag hade noll förväntningar på denna film. kanske berodde det på att det kändes inte som min filmtyp egentligen, trots att jag inte visste vad den handlade om hahaha.. men, den va jättebra. Den var fin och minsann fanns de lite kärlek där haha! Efter filmen somnade vi gott hemma hos Adam. Perfekt alla<3dag. PUSS ! <3

Ikväll blir de jobb. Hade kankse varit skönare med en kväll hemma, men pengar är ju aldrig fel ! haha.
Ni får ha en bra kväll !
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0