Alltsåå...

jag har inte så mycket att skriva, därför äre rätt dött här. I tisdags fyllde dock min kära bror år så i helgen hade vi kalas för han. Var ute och lekte i snön med Sebbe och blev som ett barn igen :) dock värt, när jag hittar/om jag hittar min kära mobilsladd så kommer bilder, men ni läär ju märka detta om det händer.
Verkar som att alla mer eller mindre är trötta på skolan och jag kan inte fatta att skolan inte unnar oss lite lov utan plugg. 4 inlämningar och ett muntligt framförande på 10 min ska fixas till v.8. Jag ligger bra till men mycket kvar, inte okej. Man blir bara trött. Och religionsprovet imon, det kan dö. Bokstavligt talat. Jag behöver alla era tummas att hållas imon så jag klarar ett G. Det hade varit jätte bra, tack på förhand ;) haha !

Nu kommer snart Adam. Äntligen träffas. Så himla mycket så man inte hinner med det men vill mest. DÅLIGT . Men man kan inte få allt . Made in sweden ikväll också. Har blivit lite småkär i deras lås som börjat gå på radion, såg videon också, tuffa tjejer :) SÅ, kvällen kan inte bli sämre än dagen varit. Kallt, plugg och allt sånt där. Var dock ute och gick 1 timma med mor innan i -11 grader. Det var kallt, men skönt.
Ne nu har jag skrivit av mig färdligt om egetnligen inte så mycket, men spelar ingen roll haha!



Ni får ha en bra kväll !
PUSS


 
kommer ni ihåg? jag tänker mellanstadiet och frida&co som dansade till den. Haha, underbart !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0