Det vart det lovet det

Sista sportlovet är snart slut folket. Känns lite bortkastat dock på nått vis kan jag tycka. Om jag inte jobbat har jag pluggat typ. Men, kommit igen lite med pluggandet iaf . Och i onsdag vart det ju en lyckad utgång :)
Några kvällar har jag ju träffat Adam, och igår var det innebandy med gänget. Inte fy skam :) Sen på kvällen hängde jag med Adam&co till råslätt på fest. Inte roligt att köra i all snö, men bättre än buss ! Hem ganska tidigt för att jag idag jobbar dubbla turer. Så, jag antar att lovet var helt okej :)

Nu
sitter jag och kollar på reprisen på melodifestivalen. Såg iof ganska mycket igår, men hörde ju inte låtarna. Eller jo, den där Darin hörde vi ju. DÅ var ljudet högt , hahha . Så kan det va :)
Ha en bra eftermiddag&kväll ! :)
PUSS

Kommentarer
Postat av: Emma! <3

Hoppas att du har haft ett bra lov! :) <3

2010-02-21 @ 17:20:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0