Tisdag

Alltså allvarligt, kan inte vinterna vara slut nu?! det snöar varje dag, är kallt varje dag och der verkar inte bli varmare. En resa till ett varmare land ? Ja tack!

Bara en parantes sådär.
Det som hände i söndags är anledningen till att jag idag inte kommer att träna innebandy, utan ett step-pass på friskis med Linda. muuuuuch better ! Göra vad man tycker är kul och må bra av, är saker att prioritera, det var ju ett av mina nyårslöften för sjutton! Så det är precis vad jag tänker gör ikväll.
Innan det får bli lite plugg, igår somnade jag när jag väl kom igång. BRA IDA ! Så nu, bäst att ge det ytterligare ett försök.

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Linda

muuuuuch better ! :)

2010-02-03 @ 11:23:40
URL: http://lindaostlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0