Världens underbaraste Adam

Jag vet faktist inte hur ofta jag nämner han eller sådär, men jag vet att det är ofta. Kankse för att han är en stor del av mitt liv just nu, eller så är det bara för att jag tycker om honom så galet mycket. Det är inte så svårt att göra faktist, speciellt när han är så gaalet romantisk. I fredags när vi kom hit efter min träning, så stod det blommor och choklad på kökbordet som han hade varit här med tidigare underdagen då jag inte varit hemma. :)


jag vet det är en dålig bild, men den är tagen med kameran på datan eftersom jag lyckats att slarva bort sladden till mobilen.. BRA IDA !

Antagligen känner han mig ganska väl för på min fråga "varför?! " så sa han bara , kolla på lappen. På lappen stod det, för att jag tycker om dig jättemycket. åhhe :) Jag är bortskämd ! Men jag gillar det :)
Tack gubben <3

Nu är det bäst att jag sätter fart med religionen, som förövrig är mitt tråkigaste ämne. Jag är säkert inte själv om att tycka det, men när vi började trean så hade jag en plan. I 18-års present fick jag av några tjejer i klassen ett block med HSM på. Antaligen trodde de inte att jag skulle änvända det, men med det fejset på framsidan tänkte jag att om man använde det i ett tråkigt ämne, så skulle det gå lättare.

Jag har ännu inte märkt någon skillnad. Men blocket används. HAHA

Ha en bra dag !:)
PUSS

skrev detta innan men verkar inte synas ?!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gulligt (:

2010-02-09 @ 16:59:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0