4 månader & födelsedag !


MARTINA CHRISTINA KURT BECKMAN fyller 19 idag!
Massa grattis söta du ! <3


Igår,
hade jag och Adam 4 månader. Inte helt fel minsann. Efter min träning (som jag för övrigt har träningsvärk efter..) så åkte jag in till stan. Han bjöd mig på Jensen och så fick jag caaallleees skiva ! :D Inte bara skivan, den vart signerad :D haha ! Jag missade ju han i torsdags eftersom vi bastade då, men han hade varit där. GULLIGA DU ! Resten av kvällen var bara massa mys, att somna i din famn är det bästa som finns ! <3

Idag,
gick jag in till skolan. Inte hemifrån som sagt, men ändå. Jag kände mig minsann lite stolt! :) Efter en dag i skolan gick vi i samlad trupp upp till A6 för att göra hemliga uppdrag. det  är ju trotsallt någon som ska firas ordentligt på fredag ... det måste dock ha sett ganska kul ut. 7st som irrar runt där uppe, haha ! Men det blev bra! :)
Nu sitter jag här. Jag varken vill eller borde egentligen. Egetligen borde jag läsa svenska boken, jag vill kolla på OTH, så detta är nog bara något för att slippa det som jag borde göra haha !

 Ne lika bra att läsa klart, så kan jag göra vad jag vill sen ! :D
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0