En ledig dag

Åh vad skönt med en ledig dag då kan jag sova länge, göra vad jag vill och kankse .. inte göra nått .. så tänker säkert många av er. Tyvärr är det inte så. När vi fick reda på att vi var lediga idag tänkte jag, bra då kan man komma ifatt lite . Nej jag har inte varit borta mer en en dag denna terminen men som jag skrev igår öser de saker över oss. Så idag fick det helt enkelt bli en plugga dag. har suttit i två timmar nu så nu tänkte jag skämma bort mig med lite mat, innan jag fortsätter. Selma Lagerlöf är kankse inte den intressantaste människan, men jag är glad att jag valde henne, än någon, för mig, helt okänd människa. Bäst att äta, sen måste jag ta reda på vad gösta berglings saga handlar om...

Tänkte träna sen också , BRA IDA, det behöver du. haha !

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0