Kaos

Det känns lite så. Hur mycket jag än pluggar så känns de inte som om höger krymper, jag har 100 saker denna veckan så man hinner knappt med det man vill, ja menar bio 21.20 bara för att man ska hinna med det ?! Men, det är nog värt. Bio blir det som sagt ikväll med röjens, tessi, victor, jennifer, frida, linda och gea. Snabba casch (stavning?) - sägs ju att det ska vara bra så det blir säkert kanon. Jag & frida ska bara kladdkaka och och ha med oss haha, underbart!

Igår efter träningen, åkte jag till Adam. Han hade fixat kina mat som vi åt. Muuuums, tack plutten :) Du är bäst <3 !
Vaknade upp i hans lägenhet och gjorde iordning mig. Visst är det lustigt att man kan sova för mycket så man är trött iallafall? haha , galet. Nä, måste väl plugga lite.. det är ju iallafall en bra kväll att se fram emot :)

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0