Välkommen kära 2010 !

Ingen vet vart detta året kommer sluta, eller hur. Men man måste tro det bästa , och det är det jag gör :)
Året började riktigt bra i en lokal vad Saarnak :) Där firades det med massa vänner, musik och trevligheter. Kvällen sprang iväg och halv tre var vi hemma hos Adam och somnade gott :)

Första dagen på året gick vi upp kl 14, åt pizza till frukost och bara låg och tog det lugnt. Underbart haha . Lamt kankse, men så värt. Lugna dagar är bra ! Speciellt om de tillbringas med den bästa :)

Idag är det middag med släkten och sen får vi se vad som händer. Jag måste kolla på OTH, slutade när det var som mest spännande innan jag började göra iordning mig i torsdags ;) hahahaha ..
Det blev inga bilder på nyår, batteriet var tydligen slut, men röjens tog iallafall ett kort som jag ska försöka få tag i haha.

ha en bra dag alla !
PUSS

Kommentarer
Postat av: Röjens

Hmm om ja hittar min kamera :P den är lite lätt borta!

2010-01-02 @ 15:42:28
URL: http://iddarojens.blogg.se/
Postat av: Lisa

Åh, One Tree Hill. Denna serie är icke att förkasta, alltså. Åh, så bar den är. Hehe. Det låter som du haft ett mysigt nyår. :)

2010-01-03 @ 00:47:17
URL: http://lisaseskapader.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0