Mycket som händer

detta är ganska lustigt. man går hela hösten och en snö-överdriven vinter och inte mycket händer egentligen. så blir det maj. det blir praktik, bal, fint väder, student, resa och sen då.. jobb. Varför kan det inte sprida ut sig lite. ja menar om typ 3 veckor då rullar livet på som vanligt med jobb på äldreboendet. Då har man tagit studenten och varit på resa. Läskigt men samtidigt, galet spännande !

Balen. Vad ska man säga om den, det var extremt ovant. Men lite magiskt på samma gång. Tänk att få sig så ompysslad varje gåg man ska på fest, som en kändis. Kankse skulle man tröttna, men för en kväll fick man känna sig som en prinsessa och ta fina frisyr och fin klänning. Min Adam var supersnygg också ! PUSS PLUTTEN och tack för att du ville vara min baldejt ;) Kvällen var bra och absolut värt all stress och nervositet, absolut ! :)

Sista betyget är satt och det blev det högsta tänkbara, kanon ! mycket nöjd med betygen iår, känns fint att sluta med huvudet högt :) Tänk att det bara är 8 dagar kvar. sjukt. känns inte som att det var alls längesen som vi satt i B105 och kollade på alla okända ansikten. Tur att jag hade två kända ansikten brevid mig iallafall - tessi&tina. S4sen fanns det 3 idor också , extremt ovanligt. En slutade och den andra blev min andra halva i 100 % Ida. Fantastiskt. Snabbt blev vi sex en grupp som genom åren gått igenom både det ena och det andra, haha ! Nej så mycket minnen det kom nu, är väl de som kommer framkalla de ev. tårarna på studenten kan jag tänka mig? OPS3D - ni kommer alltid vara en del av mig. vare sig jag eller ni vill eller inte tss ;)

Blev lite tagen av situationen nu så bäst att jag lägger av. Imon ska vi bestämma lite student och det lär bli livat. det blir även nån föreläsning av facket eller likande, spännande...........
Godnatt !
PUSS



vad som än händer kommer ni alltid vara en stor del av mig. <3




Tack för att jag fått lära känna sig din skogsråtta. Ingen har gått så långt som vi dessa åren ;) 100 % ida <3


<3




tack för att du är du. du är det bästa jag vet. <3


Kommentarer
Postat av: Röjens

hihi bästa bilden på oss ;) höhö! Alltid 100% Ida <3

2010-06-07 @ 22:54:36
URL: http://iddarojens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0