98 dagar kvar ! (skrev i fredags men kom inte upp på bloggen.. ?! hmm)

Igår var det studentfest. Igen. !00 dagar kvar, fast det bara var 99, viktigt där! Men iallafall. Hade en förfest med de bästa flickorna, om man nu kan kalla det förfest haha. Men det var trevligt. Körde en såndär lek där man ska se hur bra man känner varann. Och det var lärorik, både va man kan tro och veta haha  !

Vad skulle Wendel ta med sig till en öde ö?
Röjens:
Zac efron !
Tessi: Jörgen !! ( min pappa)
Rätt svar : musik

Vem skulle Wendel vilja vara för en dag?
Röjens&Tessi:
Vanessa Hudgens !! (zac efrons flickvän)
Rätt svar: Jessica Alba. Som de andra också hade som svar btw haha!

Favoritfilm?
Röjens&Tessi:
17 again!!
Rätt, haha ! Svårt att gissa ! ;)

Tessis Favoritgodis?
Röjens&Wendel:
Lakrits !!
Tessi: nee chocklad!
Vi: neeeej !! aldrig att det är.
Tessi: okej jag skrev bara det för att jag inte kom på nått annat. lakris hat alltid var min favorit och kommer alltid vara !!

Röjens favoritgodis?
Tessi&Wendel:
Chocklad, lätt !
Röjens: nee, lakris.
Vi: NEJ RÖJENS !!!! du köper alltid chocklad !!
Röjens: okej..

Wendels favoritgodis?
Tessi:
Slemmigt! Eller... nappar !
Wendel: nee. surt godis ska de va !
Tessi: Meh, jag köper ju alltid nappar till dig ! :(
Wendel: det var mina favoriter när vi åkte till frankrike för....10 år sedan..

ja detta var lite av som sas och grejer. Hade även lite dans och charader. haha . Utgången var helt okej, det var bra musik om inte annat och man blev taggad för soommmaaaren :)
Flickorna följde mig hem till Adam och så kröp jag ner där :)
Idag var de lektion vid 8, hääärligt. Men det gick bra, var ju inte överdriver tuufft igår som sagt, då det va ringa problem :)
Nu är de bäst jag sover lite, kaaaanske lite plugg också. Sen äre det relax med plutten ikväll, inte såå kul om man skulle somna då haha.

Ha en bra dag ! :)
PUSS





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0