HIV/AIDS

"Reflektera över hur den svenska strategin ser ut när det gäller HIV/AIDS. Tänk på de kunskaper du har kring situationen i världen och den statistik som finns från Sverige."

så lyder frågan som ska besvaras tills imon- på tre sidor. jag har skjutit den framför mig men antar att det är dags att ta tag i det nu. SUCK. Jag har skrivit 7 meningar, blää. den kan dö känner jag.
Annars, är livet ganska bra. Barnvakt igår åt favoritkusinerna, fullt ös som vanligt haha ! sen träffade jag Adam och sov där. jag tycker om dig.
idag, hade vi redovisning om OPerationFF det vill säga vårt projektarbete. Tänk att det redan gått ett år sedan vi började sälja ljusen, gaaalet. Men det gick bra och jag fick minsann gåshud under bildspelet, det var verkligen kul i somras med korpen och allt :)
Kom hem till en mamma med ryggskott. stackars ! får ta hand om henne som jag gör emd gamlingarna på jobbet haha. Ikväll ska jag ge mig på step2 på friskis. önska mig lycka till haha ...

nä, är väl bäst att ordbajsa lite..
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0