Minnen från våren 2008

Kollade igenom min bilddagbok, och hittade några fina citat som fick mig till några skratt :D

Tessi:Jag älskar min pojk!
Jag:Jag med, just de jag har ingen..
Tessi:Men du kan gå låna min bror om du vill
Jag:nja..
Tessi:min pappa då?
Jag:NEJ! då blir jag ju din styvfar!
Tessi: neeej de bli du ju inte de gå inte.
tystnad..
Jag:nej juuuuuust de ja
----

Tilda:
min mormor tapetserade igår, sen började hon skrika..
Tessi:va? varför?
Tilda:hon ramlade ner..
Tessi:När hon strök?!
Alla ASG och tessi ser ut eom ett fråge tecken. sen förklarar vi allt igen !
Tessi:men de börjar ju på samma bokstav iallafall ..

----
på tyskan..
Tilda:Vad heter hade ?
Tessi:HAT ! !
Tilda:Gör de verkligen de..?
Tessi: neee..(vem- bryr- sig- kroppsspåk)
--
Röjens: Hallå hur stavas FRILLA?
tessi sitter inne i sin bok på naturen..
Tessi: ollon...
--
Jag: men hallå bäst var ju när overheaden brann upp iaf !! den bara rök, hahaha
Röjens: jaa nästan lika kul som att vip brann ner i mullsjö !
Wendel: njaa, shitlake är strååået vassare alltså..
Tina: meh, det är ju inte ens samma sak !! Overheaden brann upp, vip brann ner ?!

hahahha, ja det var tider det.
Väntar på att Adam ska komma hit, imon äre hans födelsedag minsann :) men jag tänker inte sjunga, för det är otur !!
Ha en bra kväll allihopa!
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0