Hello Beautiful..

jonas brother..
mmhh pusspus..

jag ät totalt förälskad i dom. man blir ju liksom bara glad och allt på en gång. jaa puss som vi säger nu för tiden.

var hos malin igår och gjorde henne blond. haha sööött blev de allt : ) kollade livet är en schlager faktist bra film. tog heeela filmen att dra ut  slingorna , vilket säger att de borde varit en bra film hahaha .. sen la vi i färg och slängde in pizzan i ugnen. MUMS !
när vi dragit ur mössan och sett resultatet så gick vi ner till vip och köpte godis (a) haha , det är bra av oss . sen kollade vi idol & sen åkte jag hem.

tack för en underbar kväll och jag är sjuk stolt över dig. du har de tufft men jag och många andra tror på dig och tycker om dig ! inte minst jag. jag vet hur de känns och hur svårt det är. men du är grym, glöm inte det ! hönan&ägget <3


Kommentarer
Postat av: Idde

2008-09-04 @ 19:50:43
URL: http://kallasidde.blogg.se/
Postat av: M

Bästa vi <3

2008-09-04 @ 19:51:54
URL: http://wetpillow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0