I'll be your cryin' shoulder..

finaste,
gladaste och gulligaste filmen..

igår var a cinderella story . sett den ett antal gånger men visst lipar man varje gång. så sööööt . och han är ju inte ful heller (a) haha ..
step up ett är ju inte heller fel, några tårar där också minsann, de bra wendel !

annars de andra filmerna var kanske en besvikelse. 
- never break down , jag mådde typ illa av den. de bara slogs och shit. nee de vart inget feelgood film precis .
- step up 2 , han vart snygg men annars var de inget störra mästerverk kankse . ettan är tuuusen gånger bättre ycker jag !


idag har jag iallafall ingen feber. fick tillbaka den igår eftermiddag och kvällen , över 38 igen så det fick bli en dag till hemma . nu börjar jag bli less på detta. får väl kolla på nån film till haha , kankse passa på och läsa ut svenska boken också ? usch man somnar till den ?!

jag grät till top model
innan också. allvarligt är de normalt ?! hahahha , aldrig sett de innan för tyckte de verkade lite överdrivet. men de är ju ganska synd om dom egentligen..

nej nu ska jag nog kolla på a walt to remember. ännu en lipfilm..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0