Happy new year..

jag har inte riktigt bestämt mig
hur de blir med rubrikerna ..

Jaha, då var man här. 1 Januari sas de ju..okej de tär den andra idag men sooo what ?!
hade iallafall täänkt att ta nya tag i denna bloggen. får se hur länge det blir denna gången, kanske blir de hela året ? det verkar finnas mäniskor som vill att jag skriver iaf , och de är ju kul haha . Jag har blivit påmins om att första januari har närmat sig, och det är faktist några som kollat hela tiden under pausen. sött :)

Anledningen var som sagt
att de inte hände så mycket. Mycket händer de ju alltid men det var ungefär samma saker liksom. Men om de nu ör då , får jag väl hitta på nått annat , höhö :)
därför komer jag inte berätta vad som hänt under upphållet, men om ni är nyfika finna ju alltid bilddagboken..

Nu ska vi se, ska vi börja med nyår? den va heeelt underbar.
på dagen spelade vi innebandy&hockey. Det gick inget vidare, men man rörde på sig iaf : )
när jag kom hem sov jag en stund, mycket behövligt, sen började tagget. Röjens&jennifer kom och vi gick till frida. åt & gjorde iordning och och drog till lollo : ) förfestade lite där, någon vågade inte ställa sig upp men vi behöver inte prata mer om det hahaha ..
efter de drog vi till dsson, där vi var resten av kvällen. Hade allmänt trevligt hela kvällen, pricken över i:et var att älskling kom dit <3

dagen efter
vaknade jag upp med min annér. mys mys !
skulle iväg & inventera, ingen höjdare direkt. dock blev de helt okej, haha vi hade kul, tessi&jag !

Tillbringat seanste dygnet med annér. åker till gothia nu & kommer hem på tisdag. lycka till :)
jag får roa mig som bäst tills dess, imon ska jag ju t.ex. sälja halva potten på jik matchen , vem vill inte missa ?! ;) hahahaa ...

blir ett inlägg senare med sammanfattning av 2008 !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0