Adam här

Heeeeeeej!
Efter att det har varit dött här på Idas blogg ett längre tag tänkte jag nu att jag skulle liva upp den lite. Vet inte riktigt vad jag ska skriva. Sitter här med killpolarna så jag får inte riktigt skriva massa gulliga saker om min flickvän för då blir jag töntförklarad, säkert. Men nu har jag ju hennes lösenord så jag kan logga in varje dag och skriva inlägg :D
Själv har jag semester nu, medan Ida tvingas jobba ungefär sex dagar i veckan. Kan hon ha, känner jag lite. Närå :) Hon har haft det tufft med bal, student och en vecka i Turkiet, hon skulle förtjäna lite semester. En annan har ju bara jobbat sen 2007. Härligt att vädret är så fantastiskt i alla fall. Dessvärre ska jag tatuera mig nu i veckan så jag kan inte riktigt njuta av solen, då tatueringen inte mår bra av direkt solljus. Så även om jag har semester kan vi säga att båda har det lika jobbigt.
Nu skrev Ida på msn att jag borde skriva lite om Vemma. Hon slutar aldrig prata om det. Nåväl. www.NyttigEnergi.com heter hemsidan du ska besöka om du vill må bra och hålla dig pigg hela dagen. Vill du ha ett extrajobb går du in på "Bli återförsäljare" så kontaktar jag dig om hur du går till väga :)
Nu borde jag avsluta, Ida vill läsa innan hon lägger sig och som den ultratoffeln jag är, gör jag alltid som hon säger.
Så avslutningsvis vill jag passa på att säga att Ida är världens bästa flickvän, ur alla aspekter. Att få ha henne i mitt liv är ett privilegium. Kärlek har aldrig varit så enkel, okomplicerad och så vacker som nu.
Jag älskar dig Ida Wendel.
Må gott!
/Adam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0