Det finns ingenting som tvingar dig att stanna..

ingen håller en pistol emot din panna..
eller joo..

godmorgon, vaknat precis hos älskling, och han duschar just nu.
tänkte jag skulle skriva lite om hon den där kallur , ni vet hon som kämpat tillbaka från sin skada och kände sig i toppform men som missade första häcken och åkte ut pangbom ? 

detta tycker jag var sååå surt . men de tycker ju även hon. ni såg allt kankse ? såg ni intervjun efter också ? hur den där reportern totalt plågade henne ? de tycker jag iallafall. typ säga saker som , du såg mycket taggad ut, vad hände ? såg han inte det själv ?! och du kom ju fyra förra året och du hade precis kommit tillbaka från skadan...men såg när de ropade ut ditt namn att du var extra taggad och alla trodde du skulle göra något stort... alltså seriöst ?! 

jag & syskonen ihrman stängde av tv och satte på en film istället, ja menar, nee usch sicken  idiot va ? någon som håller med ? 

så de va de jag menade med rubriken, hon tvingedes stanna och svara på de där elaka kommentarerna samtidigt som tårar rann ner för hennes kinder. USCH !

Kommentarer
Postat av: Hansen

Jag håller med, jag tänkte bara; men låt henne gå, man såg ju hur tårarna rannn ner :/

2008-08-19 @ 20:25:00
URL: http://hahansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0