i natt i natt äre du äre jag..

dansband, mormor&morfar
morbror & KALMAR !

resen till kalmar blev bra . dela baksätet med morfar & allt kan hända. haha , som att köra förbi ett rött hus..
morfar: jaa de va där du bodde va ?
jag: jaa och vi var grannar !
morfar: jaa och du hade en sån söt liten häst va ?
jag: jaa lucas, det var en fin häst. men jag var alltid avis på din trädgård..
morfar: ja de va alla..
vi hade aldrig sett huset ..

så så fortsatte det.. haha . mysigaste , shoppade lite på staden med mor, blidde två linne & hittade byxor och en tröja men ida har beslutsångest så ska kolla läget i stan imon höhö.

snart kommer älskling, ska sova här.
föresten, jag har ju en katt kusin. innan jag hade sebbe&emil så hae jag ju bara en kusin - katten lina lill. folk- skygg , fet, ilsken och vinögd. men ojsan vilken fin päls ! hahaha, döm själva.



natti !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0