Cheeese..

okej , bara för att jag äter ost.
och vad man kan säga när man tar kort.

inget med sakern att göra med iallafall haha .Idag vaknade jag av regnet. regnet ! jaa ni läste rätt , ingen väckarklocka här inte, den ringde minsann när jag redan var vaken. det VRÄKTE annér VRÄKTE ner totalt. kul att man ska cykla , hoppas de slutar..

 äventyret igår blev till mullsjö. haha MULLSJÖ ? !tänker ni säkert . men jaa MULLSJÖ.  underbara mullsjö faktiskt, tur att vi har träffat de trevligaste människorna i mulsjö , visst ? ; )
ni ska få mer detaljer och shit senare . ska ju snart cykla iväg och jobba till fem. ojoj , men de blir pengar PEEENGAAAAR !

jag måste hinna skriva det ikväll, annars får de blir imon, sen har jag en sak till att skriva- den där med veckans offer som blev tina. men jag gör de när jag hinner, mycket jobba denna veckan igen PLUS att annér kommer ham idaaaaaaaaaaaaag ! :D

haha bara för att skriva ETT citat från igår som vi garvade sönder till;
Röjens:men de ska ju in i diskmaskinen också för i HELVETE !
Wendel:
aha, och imon är de söndag WOOOHOOOEOO !

hahaa lite svårt att skriva de sista ljudet där i bokstäver, men vetifan varför jag sa så. det bara kom xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0