hold on be strong..

annars kommer du ingen vart .

Vaknade med feber idag . de är ju kul de , NOT !
trodde faktist på att jag skulle slippa de idag . hade nämligen ingen feber när jag gick & la mig igår. kan detta bero på alvedonen tro ? dock tog den ju 5 timmar innan och den håller väl bara fyra timmar , eller ?

så va händer idag ? bror & hans kompis kommer snart kräva tillbaka vilket innebär att jag är portad från en massa filmer som endast finns på datan. nej det går typ inte bränna dom :S
så tv blir min och va ska man se där ? människor som står och säger , ring in till mig så vinner ni 80.000?! ofta , det blir att svara på frågor. jag blir så förbannad på sånna program , håller ni med ?

så, någon som har någon bra film så kan ni ju komma förbi med den. jag är trött på våra ,typ sett dom en miljon gånger . skulle kunna se typ gamla filmer som snövit & sånna. det kan ju bara trevligt men mamma& bror bar ut dom till förrådet typ förra veckan och jag orkar verkligen inte hämta dom haha .

ojoj, idag är det verkligen inte lätt att heta Ida Wendel..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0