regnet det bara öser ner..

regnar de?
så in i helvete.

det första som sas idag. det är ju kul att man är ledig i två veckor nu och att det regnar så man vaknar av det. verkligen jätte bra , verkligen.

dock ganska skönt idag kankse ? har lite smått här hemma att göra.
  1. Sy gardiner åt mamma till husvagnen
  2. Städa min gaderob, ojoj hittar inte kläderna längre . eller jo men får RIVA fram dom för alla ligger i en enda stor hög !
  3. springa, dock har jag ingen lust att löpa i regn så det blir kallt och sånt shit.

mm om jag känner mig rätt kommer mitt tålamod med gardinerna göra att det inte blir nått med gadroben och om jag känner vädret i sverge rätt kommer det inte bli nått spring heller. men den som lever få se , och ni tänker fortsätta leva hoppas jag .. ?

Kommentarer
Postat av: Mallz

Det regnar inte längre !!

Vet inte det jag, jag orkar inte mer..

Och det har bara gått två dagar..

2008-06-30 @ 14:55:07
URL: http://wetpillow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0