Du är fin som du är ..

det finaste någon kan få!

Kommer inte ihåg att jag städade mitt rum i somras och att min bror då sa att ordningen skulle hålla två veckor ?! idag mina kära vänner har jag städat min gaderob igen, sådär 3 månader senare eller något, ni måste säga att de var braaa ? : )
 
Tre månader som gått otroligt snabbt ! när jag städade vart jag liksom singel, hade dock fått underbaraste blommorna och bevann mig i mitten av ingenstans av mig själv. Nu tre månader senare, är jag kärare än någonsin. Jag kan verkligen inte se en enda anledning till att inte vara lycklig med min Tobias Annér. bättre får man leta efter <3.
Träffade älskling igår & sen kom han senare till mig på kvällen och sov här, och idag vart de iväg till farmor.

Där var ju mina småttingar till kusiner. dock är det läskigt, de växer reeedigt snabbt ! Sebbe lär sig nått nytt till varje gång, idag räknade han :O ska man kunna de är när man precis fyllt två år ?! och emil sitter regigt bra om man håller i honom, helt läskigt. Dop snart, missar matchen i kinnarps med vårt lag & herr-lagets mot mullsjö. kräk på det ! men va gör man inte..

Hade ju också världens bästa klass fest i fredags ! såå jäääfla kul ! jag lägger ut en bild, så kan ni dra resten av slutsatserna själv ! LYCKA !

nähe, det gick inte
. då får ni väl gå in & kolla bdb då, hahaha... får se vad som händer ikcäll. blir väl plugg på engelska, sinnes priv denna veckan, det är veeerkligen hej ig på de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0