far jag kan inte få upp mim kokosnöt..

ojoj , brist på titel där..

Ja nu sitter de mera än när jag började. glosorna alltså. 85/123. resten får de bli imon. skrivit om muslimer, hur de ser på barnuppfostran me, läst om hedermord och kollat på historian vi ska redovisa på fredag.  mycket att göra, ,men nu får de vara klart för idag minsann..

Va ska jag äta ikväll ? ja är egentligen inte hungrig alls, men någon måste jag ju äta. mamma erbjöd pizza men jag tackade nej. pucko tänker ni säkert, men njaa inte reedigt sugan på det. egentligen är jag nog sugen på scones men de känns som jag äter de jämt nu för tiden haha , de eller toast och de åt jag visst innan ja , hoppsan hej... ne vilken meningslöst inlägg, blir lite tv ikväll sen sen jag fram emot att få sova.
imon när jag vaknar upp ska jag inte tänka det är fredag, för de kommer de ju inte vara...
vanlig torsdag med, skola, pluss & sen träning. Kuljul.

godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0