I'ts like rain on your wedding day..

ingenting att göra åt.

Man kan inte hälpa vad folkt tycker. faktist. så om någon tycker något, så är de bara så och de har jäääfla svårt att ändra åsikt tycker jag minsann. Något att tänka på - människor kan faktiskt förändras. det kan bero på humör eller kankse utseende ? jaja , nog om det.  varför skev ja detta ?! hahaha...

Spelade iallafall matchen idag. för att inte spelar på typ två månader gick de faktist helt okej. det var en match som behövdes, nu börjar självförtroende-uppbyggandet igen ! vi vann iad med 10-1. alla var verkligen toppen ! ingen var bäst och ingen ingen var sämst.
satt sista så nu ska jag spela imon igen, typ åtta en måndag ? seeeegt.. men som sagt, inget att göra åt.. och de ska bli kul . hörde ni det ? JAG SA , det ska bli kul. obsavera att jag fortfarande prata om innebandy ;)

Annars har det varit en underbar helg. träffas älskling de mest och igårkväll vart de ju BJÖÖÖÖÖÖRN & co ! det var verkligen huuur kul som helst, så om ni inte var där - åk till en annan stan. sjukt värt !

nae måste väl ta tag i mitt liv & göra lite mat. mamma&pappa sjulle komma hem med det, men de verkar inte komma. och inte vill jag väk hungra ihäl så får fixa nått själv !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0