Now or never..

röjens om Right here, right now..:

din blogg suger ! ;) den suger extra mycket när jag inte har något liv å läsar tusen bloggar, så kan man inte läsa din för de har ja redan gjot !

<3


tack för den röjens ;) men jag kan hålla med, det är illa nu. men jag känner att man ör ungefär samma saker varje gång och de kankse inte är så kul ?
just nu kan jag väl saga att jag förlorat på spelturnering, är beroende av hsm3 låtar, börjat läsa pojken som kallas det - hemskaste på länge, hur kan man bete sig så mot sitt egna barn eller mot ver som helst ?! och bakar godanste muffinsen.
igår var vi i shitlake, myyycket mys ! mer på bdb om detta !


vi är bra !



Imon äre halloweeen blir lite fest med utklädning. jag ska vara psykbarn , haha . Tessi ska vara katt eller hur blev de ? hahaha ...
träning&älsklingen ikväll <3



PUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSS

Kommentarer
Postat av: Röjens

Woho något nytt ;) jag har blivit en sådan tönt som läser massa bloggar Illa :P

2008-11-01 @ 13:21:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0