Right here, right now..

är allt underbart..

Världens bästa film just nu stavas highschool musical 3 ! jag visste ärlit inte om jag lipade för att det var sorligt eller lyckligt ett tag. Nu är de liksom slut, inga mer filmer. Så sött, så magiskt såååå kärlek !
kommer ni ihåg när jag skrev att mamma mia inte gick att beskriva ? precis så känns de just nu. inga ord : )
ni kankse sett dom och tycker om är töntiga? äch , det går ändra sig. jag vet många som gjort som till&med var med på bion igår ;) 15 stycken som vandrade in på bion på en rad, det är respekt ! tack alla för en underbar kväll !

Snart lov..
mmm är inte livet bara underbart ? : )


Puss bara liksom !


Kommentarer
Postat av: röjens

din blogg suger ! ;) den suger extra mycket när jag inte har något liv å läsar tusen bloggar, så kan man inte läsa din för de har ja redan gjot !



<3

2008-10-28 @ 21:25:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0